عضو هیات رییسه مجلس گفت: رییس جمهوری در نامه ای چهار وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

«اسدالله عباسی» در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی افزود: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری امروز در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس، محمد اسلامی را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، فرهاد دژپسند را به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رضا رحمانی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی کرد.
به گزارش ایرنا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته از مسئولیت خود در این وزارتخانه ها استعفا دادند که رییس جمهوری با استعفای آنها موافقت کرد.
دکتر روحانی روز گذشته در احکامی محمد اسلامی و رضا رحمانی را به عنوان سرپرست وزارتخانه های راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.
انوشیروان محسنی بندپی نیز پس از استیضاح علی ربیعی از مردادماه 97 سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برعهده دارد.
مسعود کرباسیان وزیر پیشین امور اقتصادی و دارایی نیز چهارم شهریورماه در مجلس استیضاح شد که پس از استیضاح وی، سید رحمت الله اکرمی با حکم رییس جمهوری سرپرستی این وزارتخانه را برعهده گرفت.

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *