رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مدال‌آوران کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی فرمودند: اعتماد به نفسی که شما در دفاع از اصالت‌های خودتان نشان دادید، خیلی مهم بود؛ یک نمونه‌اش این بود که پرچم‌داری کاروان شما را بانویی با چادر انجام داد.

من صمیمانه از شما خانم‌ها تشکر می‌کنم/ خیلی‌ها کم می‌آورند و توانایی ایستادگی مقابل هجوم توقعات بی‌پایان جبهه‌ کفر را ندارندبه گزارش خبرگزاری میزان، مدال‌آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اخبار و تصاویر این دیدار متعاقبا منتشر خواهد شد.

بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

اعتماد به نفسی که شما در دفاع از اصالت‌های خودتان نشان دادید، خیلی مهم بود.

یک نمونه‌اش این بود که پرچم‌داری کاروان شما را بانویی با چادر انجام داد؛ این یعنی شما یک‌تنه در مقابل تهاجم و ولنگاری روزافزون دنیا ایستادید و در عمل از دین و معارف و ارزش‌های ملی‌تان و لباس ملی‌تان یعنی چادر و از حجاب و عفافتان در یک میدان جهانی دفاع کردید.

این کار خیلی دل و جرئت می‌خواهد؛ خیلی‌ها کم می‌آورند و توانایی ایستادگی مقابل هجوم توقعات بی‌پایان جبهه‌ی کفر را ندارند.

من صمیمانه از شما خانم‌ها تشکر می‌کنم؛ این قدرت‌نمایی فرهنگی بود.

ورزش جانبازان و معلولین، به کار انداختن ظرفیت‌های پنهان موجود در انسان است. انسان‌ها یک ظرفیتی دارند که آن ظرفیت مغفول است.

ما همه و در هر سنی به‌خصوص جوانان باید از شما یاد بگیریم؛ شما مدال گرفتید و قهرمان شدید و مظهر به کار انداختن ظرفیت‌ها بودید.

شما در انگیزه بخشیدن به مردم برای ورزش کردن یک تأثیر مضاعفی دارید؛ انگیزه‌ای که شما می‌دهید دو برابر است.

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *