رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دولت اجازه افزایش قیمت بنزین را ندارد، گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ضمن مخالفت با اینگونه اقدامات معتقد است باید هرگونه اقدام در زمینه افزایش بنزین با هماهنگی مجلس باشد.

مخالفت فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با افزایش قیمت بنزین

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع التهاب ایجاد شده در جامعه پس از شایعه افزایش قیمت بنزین مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: در این نشست که با مشارکت نمایندگان این فراکسیون برگزار شد نمایندگان تاکید کردند که برای افزایش قیمت بنزین مجوز قانونی در دست دولت نیست و دولت نمی‌تواند قیمت بنزین را بدون مصوبه مجلس افزایش دهد. 

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: نمایندگان به مشکوک بودن منشاء خبر اعلام یکباره بنزین 2500 تومانی از نظر غریب‌الوقوع بودن این اقدام اشاره داشتند. 

حاجی بابایی به اعتراض نمایندگان مبنی بر تضعیف شدید جایگاه مجلس در جامعه با این خبر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این مورد از مصادیق تشویش اذهان عمومی بود. 

وی تاکید کرد: نظام اقتصادی کشور از اینگونه خبرها ملتهب و موجبات نگرانی بیشتر مردم فراهم می‌شود. 

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان داشت: فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ضمن مخالفت با اینگونه اقدامات پیشنهاد می‌کند هر اقدامی در این زمینه از طریق مجلس انجام شود. 

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: نمایندگان از دولت می‌خواهند که مسئولانه در این خصوص اعلام نظر کند چرا که شرایط امروز جامعه به هیچ وجه کشش و تحمل این اقدامات را ندارد. 

وی در پایان گفت: نمایندگان معتقدند اگر هدف جلوگیری از قاچاق بنزین است چرا دولت کارت سوخت را احیا نمی‌کند. 

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *