فرایند ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین انتخابات مجلش شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه با ابلاغ دستور وزیر کشور به فرمانداران آغاز شد و بناست در ۲۰۸ فرمانداری، مرکز حوزه انتخابیه و ستاد ثبت نام وزارت کشور از نامزد‌های این انتخابات ثبت نام به عمل آید.

فرایند ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین انتخابات مجلش شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز با ابلاغ دستور وزیر کشور به فرمانداران آغاز شد و بناست در ۲۰۸ فرمانداری، مرکز حوزه انتخابیه و ستاد ثبت نام وزارت کشور از نامزد‌های این انتخابات ثبت نام به عمل آید.

ثبت نام داوطلبان از امروز یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸ تا روز شنبه مورخ ۱۶ آذر ۹۸ ادامه خواهد داشت و مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر به مدت ۱۰ ساعت است.

اخبار ستاد انتخابات و فرایند ثبت نام از داوطلبان را با میزان بخوانید:

وزیر کشور از روند ثبت‌نام داوطلبان بازدید کرد
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ – ۱۱:۰۵

«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور دقایقی پیش برای بازدید از روند ثبت‌نام داوطلبان حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، وارد ستاد انتخاب وزارت کشور شد.

«جمال عرف» معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات و «سیداسماعیل موسوی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور و «سید سلمان سامانی» سخنگوی وزارت کشور در این بازدید وزیر کشور را همراهی می‌کنند.

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم/ متن و حاشیه‌ ستاد انتخابات کشور

ثبت‌نام داوطلبان مجلس به روایت تصویر
اگر در لیست ائتلاف اصول‌گرایان قرار نگیرم برای حفظ وحدت انصراف می‌دهم

«محمد حسن قدیری ابیانه» که برای ثبت‌نام از حوزه انتخابیه تهران به ستاد انتخابات وزارت کشور، مراجعه کرده به خبرنگار سیاسی میزان، گفت: من از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام می‌کنم و اگر در لیست ائتلاف اصول‌گرایان قرار نگیرم برای حفظ وحدت انصراف داده و از لیست واحد جریان انقلابی حمایت می‌کنم.

وی در رابطه با عملکرد مجلس دهم، گفت: مجلس فعلی در بُعد نظارتی ضعیف عمل کرده و این نقیصه باعث شکل‌گیری فسادهای اقتصادی برخی دولتی‌ها شده است.

سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا گفت: نماینده‌ای که در دوران چهار ساله نمایندگی، حدود ۳۰۰ میلیون دریافتی خواهد داشت، چرا باید میلیاردی خرج انتخابات کند؟

قدیری ابیانه در مورد انصراف لاریجانی از کاندیداتوری بیان داشت: فکر می‌کنم وی قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را دارد.

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم/ متن و حاشیه‌ ستاد انتخابات

 

                                                                                                                   نماینده تهران در مجلس و سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا وارد ستاد انتخابات شدند

«محسن علیجانی زمانی» نماینده تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و «مرتضی قدیری ابیانه» سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات وزارت کشور آمدند.

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم/ متن و حاشیه‌ ستاد انتخابات

مجلس دهم از مجالس قبل ضعیف‌تر بود

«سید محمد سادات ابراهیمی» نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجالس هشتم و نهم به خبرنگار میزان گفت: مجلس فعلی یعنی مجلس دهم از مجالس قبل ضعیف‌تر بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره انصراف علی لاریجانی از کاندیداتوری انتخابات مجلس چیست، گفت: چقدر خوب است که انسان در اوج خداحافظی کند.

سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور از روند ثبت‌نام‌ها بازدید کرد

در اولین ساعت از شروع ثبت‌نام‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، «سیداسماعیل موسوی» دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور از روند ثبت‌نام‌ها از ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور بازدید کرد.

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم/ متن و حاشیه‌ ستاد انتخابات

تلاوت فرآن قبل از ثبت‌نام از سوی یک جوان معمم

جوان معممی که صبح امروز برای ثبت‌نام در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شده بود، ترجیح داد قبل از آنکه نوبت ثبت نامش شود، قرآن تلاوت کند. او می‌گفت اگر تایید صلاحیت شود و به مجلس راه یابد، فقط عضو کمیسیون فرهنگی می‌شود چون مشکل کشور در این حوزه است.

آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم/ متن و حاشیه‌ ستاد انتخابات

saaok#

منبع : خبرگزاری میزان

توسط goodnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *